Trött mamma. Trött bebis. Trött pappa


Idag har vi inte gjort mycket alls. Vi har bara varit till affären där jag köpte mera ersättning till Joline, tog mig även friheten att köpa banan-persika gröt som vi ska testa imorgon och en ny pure som hon fick testa idag. Idag fick hon risgröt med grönsaker. I början såg hon tveksam ut, på vippen till gråt , men sen slukade hon i sig utan problem. Att äta med sked räcker tydligen inte, eller så är jag för långsam då hon kletade runt med båda händerna i tallriken.

 Nu ligger hon och sover brevid mig här i soffan, men nappen i munnen och ett hårt tag om snuttefilten. Så jag ska nog passa på att ta det lite lungt innan hon vaknar igen. Sen senare ikväll hade jag tänkt att lägga in lite bilder från hur hon såg ut som nyfödd och under dessa fyra månaderna.
  Men det kommer senare som sagt ^^




Sen funderar jag på om det är värt att knåpa ihop en mera ordentlig "förlossningsberättelse" om någon skulle vara intresserad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0