Seg


Igår kunde jag inte somna, som alla andra dagar den här veckan... somnade kanske efter 2 någongång.. och vaknade sen konstant, flera gånger i timmen fram till Joline vaknade för vaken 5:40... Det tog emot rätt rejält att gå upp kan jag säga, men vad ska man göra.
   Nu sover hon iaf men vaknar nog snart. Idag ska jag o Jollan till mina föräldrar..dock vet jag inte vad vi ska göra.. mamma och jag hade planerat att promenera till Tuna Park men tror inte att det är tillräckligt bra väder för det.. ser ut som det ska fortsätta regna idag med.


 Ska väl passa på att vila lite jag med så kanske jag blir lite piggare åtminstonde.  Sen ska jag fylla den största koppen vi har hemma med starkt kaffe följt av en dusch.  Sen kan dagen börja på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0