Seg uppdatering


Har varit lite halvtakig på det d'är med uppdateringar, jag vet. Men var helt enkelt för trött för att skriva något igår och idag har vi haft familjemys så har inte haft någon direkt lust till att uppdatera här.
  Men nu ligger Joline och jag på lekmattan, hon roar sig själv för stunden så jag slänger in ett snabbt inlägg.
Igår var jag och Joline hos mina föräldrar, Tommy var hemma och sjuk, men vi klarade oss ändå ;P. Synd att det var svin kallt och blåste rejält mycket så man inte hade någon lust att gå ut. Men vi åkte och hyrde film istället så det var inte så pjåkigt.
   Joline var glad mest hela tiden och fick även lite äppledricka som hennes mormor köpte till henne.


  Idag väckte Joline mig 5:30 efter att ha sovit hela natten, sjukt skönt. Så busade vi fram till 11 då vi väckte en trött pappa.  Jag åkte och hyrde film samt köpte lite gott, så idag har vi haft filmdag allihopa.

 Imorgon ska jag och Joline till förskolan är deet tänkt på sångstund. Sen när Tommy kommer hem efter jobet är det min tur att dra iväg för att arbeta ett par timmar. ^^


 Det var väl i princip allt. Ska fortsätta att umgås med min lilla tjej innan hon vill sova för natten ^^

   En glad Joline som ligger och pratar med sina gosedjur. ( tagen den 12/4 )

Kommentarer
Postat av: Bea

Härligt att du börjat bloga! :D

2010-05-10 @ 10:14:17
URL: http://violitetill.bloggsida.se
Postat av: Tova

Vilken sötis :) hur gammal är hon?

Är själv mamma till en grabb på snart 4 månader :)

2010-05-13 @ 17:05:15
URL: http://trasslet.se
Postat av: sandra

Tova: Tack så mycket :) Hon blir 5 månader den 23é ^^

2010-05-13 @ 19:45:48
URL: http://jollanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0