Onsdag


Det här med att uppdatera ett par gånger per dag verkar inte riktigt vara min grej. Saken är den att tiden inte riktigt räcker till. Jag är ju med Joline större delen av dagen, och när hon sover emellanåt så har jag oftast andra saker att syssla med.   Men jag gör mitt bästa, så det får duga helt enkelt :)

   Kan ju börja med att berätta vad jag gjorde igår då, eftersom det inte blev någon uppdatering då heller..
 Iallafall.  Joline väckte mig väl den vanliga tiden skulle jag tro, vilket är runt 4:30 typ.  Vi gick upp, tog det lungt och hade morgonmys. När klockan var strax efter 9 gled vi mot förskolan här i området. Dom har babyöpptet på tisdagar vilket är lite roligare då det är mera bebisar runt Jolines ålder.  Sångstund var det kl 10 och vi var såklart med ;P.
   När dom stängde drog vi hemmåt, sen träffade jag en vän som jag inte sett på ett tag ( bortsett från jobb då ). 
 Förövrigt så var dagen rätt lugn.

 Idag blev det en liten sovmorgon ( 5:15 ), gick upp och gjorde det vanliga : blöja,mat...leka,kramas- sova.. och så börjar det om typ.
  När hon somnade igen så passade jag på att göra om i skötrummet- till det bättre dessutom ^^
 Sen kom Emilia hit, vi gick ut på promenad i spåret här intill. Gick dock vilse med vagn, massor med mygg och dessutom åska.

  Orkar inte direkt skriva så mycket då Joline är på skit dåligt humör. Hon vill inte sova, men är trött. När man lägger henne så skriker hon bara.

 Usch vad jag är trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0