Ny vagn


Idag kommer Emilia hit, hon ska klippa sig i närheten. Så jag och Jollan gör henne sällskap :). 
   Idag gick vi upp strax efter 6 tiden - vilket är sovmorgon.  Kanske inte mycket för världen, men för mig är det stor skillnad då vi annars brukar vara uppe runt 5 varje dag. Uppskattas kan jag säga.
   Igår mötte vi upp Tommy efter hans jobb, tankade bilen och åkte till Willys i ösregnet för att storhandla.  Vi åkte därifrån med 1400 kronor mindre på mitt kort, men fan vad käk vi fick ^^.
  Igår kväll var lilltjejen på sitt vanliga humör - snortrött men vill inte sova alls.  Tommy försökte säkert 40 minuter utan resultat.  Tillslut somnade hon i vardagsrummet hos oss. Vaknade igen runt 21 och ville ha mat.. sen somnade hon och vi för natten.
   Idag verkar det bli bättre väder.. kan ju hoppas iaf då det regnade hela dagen igår, lagom tråkigt.
Just nu ligger plutten under sitt babygym och gör massa konstiga ljud, samt rullar fram och tillbaka hela tiden - och drar i sin nya klänning som hon fick av gammelmormor förra helgen.


 Igår mejlade jag över garantibeviset till företaget som vi köpte våran vagn av, den darar ju rätt mycket åt höger. Så förra veckan fick jag nog och mejlade dom, fick svar att vi kundde välja att skicka den till dom på lagning eller få en ny - dock i en lite annorlunda modell då modellen vi har inte finns att köpa längre. Självklart vill vi ha en ny vagn. Annars har vi ju ingen på ett par veckor om våran är på lagning.
  Så nu hoppas jag att hon som sköter allt det där hör av sig idag om när vi får den nya vagnen - förhoppningsvis får vi en ny färg också.. hoppas :) . Tycker våran är så tråkig.   Får vi en ny så blir det någon av dessa :






Tommy vill ha den översta, jag vill ha den nedersta. Vilken tycker ni är snyggast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0