Mer om gårdagen



Tänkte att jag skulle fortsätta att skriva lite mera om gårdagen då det inte fanns så mycket tid till det igår när jag uppdaterade.

  Jag och Emilia gick iaf ut på en promenad. Vi hamnade på Maxi först där vi köpte en varsin glass, måste man ju ha när det är fint väder^^
  Sen gick vi till Årbyskogen för en liten runda.  Svängde in på 2,5 km spåret, skulle bli perfekt.. kunde vi lunka där och sen hem igen. Perfa.
   Problemet kom kanske eftrer 10 minuters promenad när vi hamnar på någon jävla äng, spåret blir dessutom allt mindre och svårare att ta sig fram på, speciellt med en rejäl vagn. Upp för gigantiska backar fulla med stockar, ner för n'stan större backar fulla med stenar. Vilket jävla helvete det var.
 För att det inte var tillräckligt med elände så kryllade det av både myror OCH mygg, skitbra då jag inte har ett insektsnät till vagnen, fick istället slå myggorna ut från vagnen. Markeringarna som man följer i spåret blev alltmer avlägsna.   Det började dessutom att ÅSKA och vi visste fan inte var vi var!
   Tillslut gick det snabbt som fan frammåt för oss, vi genade över massa spår och kommer tillslut ut på en väg på andra sidan där man egentligen skulle komma ut. 
  Men vi hittade ut tillslut, tacka fan för det.
  Svettiga som svin, och en knöl sovande Joline vandrade vi hemmåt igen. Hann inte vara hemma särskilt länge förs det börjar ösregna,åska OCH blixtra. Jävla tur vi hittade ut ur skogen..annars hade vi vart där mitt i skitvädret xD  Aldrig igen.

   Nu ska jag lägga in bilder från min kamera till datan är det tänkt, sen vet jag inte om vi hamnar på förskolan idag eller inte. Få se.

  Joline somnade tillslut efter många om och men efter halv 9 igår kväll. 4:43 för att vara exakt tyckte damen att det var dags att gå upp.  Just nu ligger hon och rullar från sida till sida på sin lekmatta.. pratarlite med hennes gosedjur, drar i babygymmet och sneglar på tv´n.
  Vi säger god morgon! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0