Lördag


När skrev jag sist? Fredags? Tror det.   Är så segt att uppdatera, kommer ju aldrig på något att skriva om..förutom dagen, vilket inte känns speciellt intressant.
   Men vi kör väl samma visa igen då.
Igår var en sjukt seg dag. Joline vaknade runt 5:30 tror jag, då gick vi upp medan Tommy fick sova ett tag till.  När han sen vaknade runt halv nio så gick vi alla till affären för att köpa lite frukost.
   Under dagen gick Joline från glad-gnällig-ledsen- hysterisk- glad-gnällig... ja ni fattar.   Vet inte vad det var med henne igår alltså, var väl inte hennes dag bara. Hon badades igår också, vilket hon tycker är skitroligt, speciellt nu när hon igår kom på att om man sparkar med fötterna så rör sig vattnet och det stänker ner både mamma, pappa och halva badrummet.

  Idag har varit lika lungt. Åkte och hälsade på min mormor. Joline fick följa med, var snart 4 månader sen vi var där och hälsade på.  Joline tyckte det var riktigt roligt, eller så tyckte hon mormor såg rolig ut- hon log nämligen hela tiden till henne. Sen blev hon trött och gnällig, då åkte vi hem.  Hon gjorde oss sällskap ut till bilen.  På  gården mot bilen hör vi hur Cato ropar ( jobbig kärring som sitter och spanar i fönstret efter någon stackare att störa). Vi ignorerade henne iaf, kanske låter elakt men vafan. Tillslut skrek hon nästan efter en- då han man inte mycket till val än att stanna upp och låta kärringen koppa ikapp. Vände på oss och hon nästan sprang mot en, herregud.  
  
  Efter det har det inte hänt någonting egentligen. Vi har mysit hela dagen, nu sover damen så vi har passat på att äta och jag har sorterat alla foton på Joline som ska in i albumet snart.

  Men nu ska jag fortsätta kolla på mr. Bean - eftersom  Tommy avskyr programmet och jag älskar´t så är det väl inte mer än rätt att jag också kollar nu när jag i princip tvingar honom att titta ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0