*Hos mamma


Just nu sitter vi alla här hos mamma och pappa, vi ska snart åka hem dock. Tommy ska se hockeyn senare ikväll så om 10 minuter ska vi nog väcka våran prinsessa som sover i mormors knä.
   Idag passade jag på att möta upp Sara i vilsta medan mamma sprang spåret. Tog med mig vagnen och Joline så gick vi en liten runda :)  Mycket trevligt, och mycket jobbigt att släpa vagnen och sin kollosala jumboröv uppför alla backarna. Flåsade som en gris.  Men förutom det så var det rätt skoj ;P
  Har också varit duktig att ta lite bilder som jag tänkte lägga upp senare, om det blir när jag kommer hem eller inte får vi se då min data strular. Tror det är något fel med batterisladden.  Eller hoppas det iaf, annars är den jäveln död. 
   Skulle inte vara speciellt bra då jag behöver en ny isf.. tur skattepengarna kommer nästan månad (?).
  Nu ska jag börja packa ner alla våra saker och sen ska vi hem!

  Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0