Guten dagen




Imorse gick vi upp runt 7 tiden, skönt med lite extra sovmorgon.  Gjorde det vanliga dagsrutinerna : blöja, mat och mys.  Släppte även ut kaninen när vi låg på lekmattan, han och Joline hälsade ett par gånger - lite halv intresserade bara.

  Sen fick hon lite risgröt som hon hade i hela ansiktet när hon var klar, samt lite ersättning på det. Efter det var det dags att bajsa ner sig tyckte Joline, sagt och gjort. Stod i skötrummet i evigheter kändes det som.

  Nu har hon fått ny blöja, nya torra kläder då de hon hade är ner smetade med gröt och sen en tupplur på det- det är liiivet ;D.

 Nu ska jag fortsätta äta upp min nudelsoppa jag slängde ihop lite snabbt, very tasty I tell you.
   Idag blir det inget jobb, vi blev klara igår, ska bli skönt att bara få vara hemma ikväll och inte göra någonting speciellt. Kanske ska övertala gullhönen ( Tommy ) att vi ska grilla ikväll, får se ^^


   Visst ja, var på bvc- öppen mottagning igår för att väga och mäta våran lilla älskling samt lite rådfrågning då hon hade lite feber igår.   Hon väger för tillfället 7770 gram och är hela 65 cm lång :)
   Idag känns hon inte alls varm men hon hostar väldigt mycket och har börjat snora lite, så får se om det bli något mer utav det. Hoppas inte då hon var förkyld för inte alls längesen. Det är inte lätt att vara liten och om 2 veckor ska hon vaccineras igen, stackare där.

  Nu ska jag äta upp min soppa och chilla lite framför tv´n innan sötsaken här vaknar igen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0