För 5 månader sen..



Imorgob blir Joline 5 månader. För 5 månader sen skulle vara min och Tommys sista dag innan vi blev föräldrar.  Varje månad dagen innan och den 23é brukar jag alltid gå igenom dagarna, vet inte varför - bara gör så.  Eftersom vi hade planerat kejsarsnitt inbokat den 23é december så visste vi ju när det blev den 22á december att imorgon skulle vi äntligen få träffa våran bebis.  Efter att ha väntat så länge på någon man inte ens känner så var det en rätt otrolig känsla när man gick och lade  sig kvällen den 22/12 - ännu konstiga var det när man vaknade den 23é och visste att idag kom mer bebisen. 
    
   Idag för 5 månader sen åkte jag och Tommy på kvällen till mina föräldrar för att lämna kaninen där. Idag för 5 månader sen bar jag in Jolines spjälsäng från skötrummet till vårat sovrum.

 Och imorgon för 5 månader sen skulle jag om en timme rullas till operationssalen. Då hade vi varit på förlssningen sen 7:30 och bara väntat på våran tur. Imorgon 12:33 är det exakt 5 månader sen våran Jollan kom till oss, exakt 5 månader sen.  Rätt coolt om jag får säga det själv ^^



   Idag ska vi iaf till mina föräldrar som vanligt, vagnen följer med så kan jag ta en promenad runt sjön när dom andra kollar på hockeyn.  Det är bra väder och vi har en glad bebis, som för tillfället sover.

  Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0