28/6



Såg precis den där reklamen där Carl-Jan är med i.. ni vet den han står och snackar om en ost som genereras rysningar i kroppen.. att det är det han vill ha - gournet som han anser sig vara.
   Vill snubben ha någon som ger rysningar så skulle han ha sakar på min och Emilias kryddplandningar vi gjorde när vi var mindre. Att smaklökarna är kvar i livet är ett mirakel, fyfan vad äckligt det var. Ändå gjorde vi det SÅ många gånger..det var så vi roade oss.. nu har vi gått över till lite mer avancerade saker vi som vi roar oss med när vi ses - nämligen godsaker. Damn right.
   Aa men iaf. Vi blandade precis allt vi kunde hitta i kryddväg ; kunde vara salt, oregano, vitlökspulver,curry,dragon,chili.. som sen fick en tvist med kanske lite soja och curryketchup.   Det var så jävla vidrigt.  Vi tog vårat sörja och satte och för att sen bara dricka det.. den som blev klar först vann... jag fattar inte VARFÖR vi gjorde det. Man vann absolut ingenting xD  Jag tror vi slutade när Emilia spydde upp sin kryddblanding..


  Vi har gjort många sjuka saker, jag och Emilia.. skulle jag dra allt skulle jag få sitta till imorgon.
Kommer ihåg en gång när vi var aningen överförfriskade och skulle till Vilsta från Viptorp för att bara..sent på kvällen var det - antar jag då det var mörkt och ingen var vid badet - jävla tur det där.
   Iaf.. vi genade genom Vilstaskogen över stockar och sten.. att vi inte slog ihjäl oss förstrår jag inte.  Men iaf.. vi skulle nerför vilsta backen. Dålig idé.
   Börjar med att det går aningen för snabbt ner.. så jag snubblar och hamnar rakt i ett gäng av brännässlor, följt av Emilia som vill hjälpa mig upp, vän som hon är ;).  Hon snubblar med och hamnar på samma ställe.
   Jag försöker resa på mig, misslyckas dock och gör bakåt kullerbyttor genom alla jävla nässlor.
   Inte så farligt tänke jag när jag kom upp därifrån och vi fortfatte att RULLA nerför hela backen - SKIT DÅLIG idé.. tror hjärnan min ligger kvar i backen faktiskt.
Dagen efter vaknar man till över att det gör så jävla ont på kroppen, och efter en tid i spegeln kan jag konsatera att jag har utslag över hela mina armar, ryggen (???!!!!) - hade kläder på min liksom.. samt en del av benen.
   Det gjorde så jävla ont.



  Det får räcka tills vidare.
Nu ska jag busa med Jollan som lyfter sitt babygym.. hon har nog missuppfattat vad det är till.



 G´day

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahahahahaha de gamla goda tiderna, vi gjorde så jävla skumma saker ibland.. men kul var det ;D

2010-05-28 @ 14:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0