20:36



NU har lilldamen äntligen somnat. Förstår inte vad det är med henne.. hela veckan har hon inte velat lägga sig för natten, spelar ingen roll hur trött hon är, hon vill bara inte.  
  Iaf, sitter här och ska nog se på "Kniven mo strupen" som har premiär idag, för andra gången... Fattar inte varför jag kollar då snubben som leder programmet stör mig, men eftersom det handlar om mat så är det nog därför ;P.
  Imorgon känner jag för att hitta på nått roligt, men vet inte riktigt vad.   Hade tänkt svinga förbi mammas jobb och hälsa på innan Tommy slutar jobbet, så kunde vi åka hem tillsammans.  Men nu säger han att han nog ska träna efter jobbet, så då är det ingen idé, speciellt inte då vi ändå ska till mina föräldrar på lördag igen.. men ville bara ha någonting att göra imorrn ^^
   Förskolan är ju ett alternativ, men av någon anledning så brukar fredagarna vara lite röriga där, eller ja såklart.. men det är mest barn som är över ett år där då och det är inte lika kul då Joline bara är hälften som gammal.. och så är sångstunden så sent (11:30) - då har damen redan hunnit bli trött och lite kinkig.

  Nu ska jag dricka upp mitt kaffe som säkert blivit kallt och fortsätta att kolla på "Simon & Tomas", inget jag brukar följa men nu är det som visas på dumburken här hemma och så får det bli.  Gud vad jag längtar till skatteåterbäringen... IKEA nästa ^^

Kommentarer
Postat av: Emilia

IKEA ska bli fett kul :D

2010-05-21 @ 17:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0