10/5-10



Vi har nyss kommit hem från förskolan. Joline är helt slut och kommer förhoppningsvis sova ett tag nu så hon blir ordentligt pigg så jag har någon att pussa på fram tills jag ska åka iväg och jobba lite ^^
  Men iaf, eftersom jag trodde att sångstunden började 10 idag så ville jag såklart hinna dit, med hyfsad marginal. Joline fick mat runt halv 9 och strax efter 9 somnade om. Perfekt tänkte jag, då sover hon kanske 20-30 minuter, sen får hon ny blöja och nya kläder, sen drar vi. Vi hinner, det är lungt.    Hon vaknade 9:45 och 9:55 låste jag ytterdörren.
   Det gick snabbt som satan till förskolan och vi hann precis till 10. Då ser jag att sångstunden inte börjar 10 idag, utan den början 11:30.   Det var ett slag på pungen.  ( så att säga )

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHAHAHA

2010-05-10 @ 19:36:50
URL: http://mal1nl1ndblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0