Studentfirande

(( Då det här inlägget skulle komma upp redan igår kväll,runt 11 tiden, men blogg.se krånglade som vanligt och det gick varken att posta inlägget eller ladda upp bilder. Så därför kommer det upp nu ))


 Nu är vi hemma. Har iofs varit det i 2 timmar nu, minst.   Joline sover för natten och jag ska nog göra detsamma snart. Ögonen går i kors, men ändå skulle jag vilja kolla på en Rocky-film som visas på tv nu.  Får se helt enkelt.
  

 Iaf.. idag har Malin tagit studenten. Congrats :).   Vi var utanför skolan 14:30, i ösregn stod vi och trängdes lite smått sådär. Men det gör väl inget.  Sen började den där obligatoriska orkestern spela, studenterna kollar i fönsterna. Det tjuter, skriks och spelas.
   Sen får dom springa ut. Kaos, folkmassor, oväsen, cigaretter och tutor överallt typ xD Men så värt ^^
 Jag tog bakvägen den här gången, fram till framsidan där studenttåget skulle gå = Värt indeed att göra så.
Vem vill trängas bland ett hundratal lulliga ( minst sagt ) studenter och deras päron. Not me.
   Iaf.. gick vidare mot stadsparken där flaken gick från... fotade och filmade litegrann. Alla foton finns ute på facebook nu.. skulle lägga ut filmerna med men det gick så förbaskat segt så det får komma upp imorgon istället^^

  Efter det släppte mamma av mig här hemma. Tog på Joline nya kläder och packade ner allt och åkte ut till Sundbyholm för att fira vidare. Var menat från början att vi skulle sitta ute o det fina vädret. Dock var det fina vädret någon annanstans så vi fick sitta inne. Inga problem ^^



    Imorgon åker jag och Emilia till IKEA. 9.30 ska jag hämta upp läckerbiten ( ;) ) och sen drar vi vidare.  Såklart ska Joline få följa med på utflykt också. Så får Tommy sova.... xD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0