Update



Joline sover sen 30 minuter tillbaka men vaknar nog om en liten stund.  Tvätten är igång, dock glömde jag att trycka på "snabb" knappen så nu lär den tvätta halva dagen . S-E-G-T .
  Men det får gå.   När Joline vaknar ska hon få mat, ny blöja och nya kläder på sig, sen ska vi ner till stan. Funderar på att promenera ner istället för bussen känns så segt. Dessutom är det skönt ute...tror jag, och det skadar inte att röra på fläsket lite ^^



  Funderar på om man kan locka med Tommy till IKEA på söndag också, då jag inte orkar vänta till nästa helg eller nått.  Får väl se om han vill....troligtvis inte xD   Men jag ska då inte dricka på studentfirandet i helgen och då vill jag ha något att göra på söndag. Då dom dagarna är grymt tråkiga ^^


Nu ska jag göra annat tills damen vaknar.

  Adios




PS : Köpte batterier till kameran igår så bilder kommer troligtvis upp ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0