Bilder del 1




   
 
Den här vagnen är nu påväg hem till oss och kommer om cirka en vecka. Den vi ville ha fanns som sagt inte, lite surt men gör ingenting egentligen. Hoppas bara att den här är bättre nu så vi slipper krångla mera.

Mera bilder och filmklippet kommer nog upp ikväll. Måste gå igenom alla bilderna för att se vilka jag vill ladda upp.. har så sjukt många och det tar sån lång tid att få upp dom här.   Men Malin, min kusin, tog ett par superfina bilder på Joline förra veckan som jag passar på att slänga upp :







En dålig bild som jag har fotat med kameran PÅ mobilen , har ingen sladd att föra över bilder från mobil till data så det får duga.  Var i affären förra veckan och såg att det fanns solglasögon till bebisar - perfekt tyckte jag då Joline får solen i ögonen i vagnen och blir bländad, så vi provade ett par :




Kommentarer
Postat av: sara

aww <3

2010-06-03 @ 20:25:07
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0