9 Juni




Good morning

NU, Tommy kan du sluta gnälla - NU bloggar jag.
   Min data retar gallfeber på mig! Musen drar lite hur den vill, tar bort det jag skriver osv.. blir galen snart.
Iaf, nu är vi vakna och har varit det ett tag. Joline ligger på kudden här brevid, sneglar på TV´n och tuggar på sin snuttefilt.  
  Idag ska vi kanske till förskolan och sen vidare till stan för lunch med mamma. Skattepengarna kom in igår också så en tur till stan skulle sitta fint :P
 
  Igår kom även våran vagn, 30 minuter innan bussgods stänger kom ett sms där det stod att vagnen fanns att hämta där.  Med eld i arslet fick Jollan en ny blöja, byxor och sattes i bilstolen.  Sen drog vi fort som fan genom stan , på pyspunka och lite bensin i tanken.  Men dit kom vi, och hem. Tummen upp för det ^^
  Idag ska vi provköra vagnen, hoppas den är bra så den inte heller börjar krånla efter ett tag. Fan irriterad jag blir då.
 

   Bilder kommer också, det ska ju bli en del 2 - då jag förra veckan kom med en del 1. Men min kamera behöver nya batterier innan jag kan föra över dom till datorn.  Tydligen behöver man nya batterier i skiten för att föra över bilderna. 


  Om två veckor blir också gullepluttan 6 månader.   Om ytterligare 6 månader är hon 1 år(!)...  Helt sjukt.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och få bebisen brevid att sova så jag kanske kan få ta en dusch för att vakna till.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hon blir ett halvår på min födelsedag ;) hihi

2010-06-09 @ 16:48:47
Postat av: Malin

Hon blir ett halvår på min födelsedag ;) hihi

2010-06-09 @ 16:49:54
URL: http://mal1nl1ndblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0