7 juni



Sitter här själv med min 4é kopp kaffe och slötittar på Våra bästa år. Den serien tar ju aldrig slut alltså.
  Joline ligger och sover i sin säng (!). Idag duger den tydligen att sova i. Förut har hon varit svår att lägga där, förutom när hon ska sova för natten då. Men nu sover hon för andra gången idag och det har hitills inte varit något problem alls att lägga henne där.   Första gången sov hon 45 minuter och nu har hon sovit en bit över en timma.  Hon brukar annars sova max en halvtimme ^^

   Idag händer ingenting. Tror det blir en slödag hemma för oss.  Imorgon ska vi till förskolan på babyöppet åtminstonde.  Sen hoppas jag på att vagnen kan komma redan imorgon med..


   Usch..känns som det kommer bli en riktigt tråkig vecka. Verkar inte finnas något att hitta på. Speciellt då Emilia inte är hemma.  Får hoppas att skattepengarna kommer tillbaka i veckan, så kan jag roa mig med en liten tur till stan.. kanske t.om kan hitta en studentpresent till Malin då :)
   Sen ska vi till IKEA någon helg också.. hoppas det blir innan jag börjar jobba iaf.. men det är tydligen många helgdagar som kommer... Midsommar och sånt..då är det säkert inte ens öppet.


   Om NÅGON vill hitta på något i veckan så hör av er.. Annars kommer jag tråka ihjäl

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill lätt med till Ikea, har ju lite pengar iaf ;D vill ha en matta, byrå, sängbord, gardiner, ljus, växter, tavlor.. typ ALLT

2010-06-07 @ 11:42:02
Postat av: Malin

Studentpresent är bra de ;) haha. Jag kommer imorgon juh!

2010-06-07 @ 17:37:27
URL: http://mal1nl1ndblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0