6 Juni



Vet att jag suger på att uppdatera, men det finns andra saker att göra än att sitta och blogga hela tiden. Som att umgås med sin familj och vara ute i det fina vädret.  Hitills idag har vi dock suttit inne, men vi ska iväg till kvällen.
   Vi ska till Tommys syssling och hennes flickvän på kaffe och chilla ^^.. men det är ett par timmar kvar tills dess.
  Idag fick jag en välbehövd sovmorgon,  klockan halv elva gick jag upp och pussade på en glad bebis.  Tommy och Joline tog en promenad till affären någon timme senare och jag började med att städa upp här hemma. Flyttade soffor, torkade hyllor, satte igång en tvätt osv.. vilket skit göra när det är så varmt ute.. man svettas ju som en liten gris ;D
 Nu får det iaf räcka, skulle ha putsat fönstrera också men jag orkar inte.. det får bli till en annan dag. 
Vi har också börjat "projekt barnsäkra lägenheten"..vilket behövs då Joline kryper om säkert någon månad.

Både i fredags och lördags har jag varit hos mina föräldrar och utnyttjat deras gigantiska tomt då det har varit massa sol. Nu har jag bränt mig, så innåt helvete, och det gör sjukt ont.. Men iaf, i fredags tog jag och Sara bussen till Borsökna, mamma var ledig så vi passade på. Joline var självklart med.
  Igår åkte våran lilla familj till min andra familj, mamma och pappa, för att göra samma sak som i fredags..och umgås lite.  Har lite lite bilder.. bara på när Joline sitter i sin stol och får mat tror jag.. men dom kommer kanske upp senare om jag orkar.

  Fick även en utmärkt idé igår också att jag skulle rengöra under mina tangenter på datan. Jag har ju en bärbar jag sitter vid, och mycket skit samlas där.. så jag började plocka upp en tangent efter den. Skit bra tyckte jag..allt försvann..sen skulle jag sätta fast dom igen.. då funkar det inte.. Så nu sitter jag med en dator utav vissa tangenter xD.  Får väl skylla mig själv I guess.

Kommentarer
Postat av: Tommy

haha limma fast tangenterna da:P det är klart du får skulla dej själv skalleper:P

2010-06-06 @ 20:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0