3 Juni



Usch vad seg jag är idag. Det blir inte mycket gjort här hemma alltså...dock är en tvätt igång. Alltid något.
   Hade planerat att vi skulle till öppna förskolan idag också, men vi somnade istället och vaknade försent.  Joline väckte mig 4:45 idag.. är väl rätt okej egentligen, men om hon kunde sova till 7 iaf skulle inte vara att klaga på ^^

  Sen under dagen har vi bara busat,myst och sovit. Men lata dagar får man väl ha, men visst får man lite dåligt samvete när det är så fint väder ute.   Men imorgon hoppar vi på bussen hem till mamma för en heldag i det förhoppningsvis lika fina vädret. :)


   Igår var vi på Tuna Park med mina kusiner. Malin letade efter en studentklänning men hittade såklart ingen som dög åt henne ;).. dock ett par skor hittade hon.... ett steg närmare. ;P


  Joline har tyckt, ändå sen hon lärde sig att vända sig från rygg till mage, att det är skitroligt. Hon gör det hela tiden, men hinner inte mera än lägga henne på lekmattan förs hon rullar runt.   Nu till problemet, börjar misstänka att hon har glömt bort att hon faktiskt kan vända sig tillbaka till rygg, för efter ett tag blri hon lite gnällig och småledsen.. blir väl jobbigt att hålla huvudet uppe såpass länge.  Så då vilar hon huvudet på armen och sen jätteliten ut ( vilket hon iofs är ).  Men varje gång jag väder tillbaka henne till rygg så ska hon prompt tillbaka till mage xD.


Nu sover Joline igen och jag ska passa på att lägga in lite bilder och kanske ett litet klipp där hon vänder sig till mage..om jag hinner innan hon vaknar så kommer det strax upp ett inlägg till. Annars så blir det till ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0