22 Juni



I förmiddags var vi först på BVC och sen på öppna förskolan.  Jolines verkade uppfylla de kraven som hon skulle, och hon kunde inte sluta stirra på läkaren, så han började småskratta.
  Iaf.. hon väger nu 8760 gram och är 68 cm lång.. Jag gissade ju på att hon skulle väga 8700 och vara 67 lång.. så inte illa pinkat ;P

 Om 50 minuter ska jag hämta upp Tommy från hans jobb och senska vi alla till "öron-näsa.hals" där dom ska kolla vidare på Jolines andning.
 Imorgon ska jag jobba kväll, och torsdag likaså i ett par timmar. Imorgon ska vi nog till förskolan igen.. är mycket trevligare att vara där på förmiddagarna än att sitta hemma och ha tråkigt.. visst är det kul med Joline.. men hon tycker nog det är snäppet roligare där faktiskt.. miljöbyte liksom. Där finns det andra leksaker, sångstund och massa andra bebisar och vuxna att titta på. Har ju dessutom inte mycket annat för mig ändå så kan lika gärna chilla där.

Joline sover och jag ska fixa lite kaffe nu,så kanske man piggnar  till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0