21:27



Joline har sovit sen en halvtimme tillbaka. Hon har inte velat sova alls i kväll..trots att hon har varit riktigt trött. Men gnällt-  det har hon iaf inte gjort Very good.
  Andreas har precis åkt härifrån, han kom över runt 8 tiden av ren tristess. Så chillade han här, hälsade på en glad Jollan, rotade lite i våra skåp och hittade en chipspåse som legat i evigheter. Sen bjussade jag på jordgubbar.  Mycket uppskattat.
  Ska snart lägga mig, hoppas på en sovmorgon imorgon. Till halvåtta skulle sitta fint iaf, för klockan 9 ska vi vara på BVC. Det är dags för 6 månaders kontrollen, då kommer det en läkare som ska kolla att Joline uppfyller  de "krav" hon ska kunna nu. Tror hon ska kunna vända sig från rygg till mage- och tvärt om, sen ska hon kunna flytta ett föremål från vänster till höger hand  och sådana saker. Är inte riktigt med på alla saker hon ska kollas på, men ovanstående kan hon iaf göra ^^  Sen ska honsåklart vägas och mätas. Förra gången ( 31á maj),så var hon 65 cm och vägde 8250 gram.  Nu tippar jag på att hon är 67 cm och väger kanske 8700.. men jag kan ju ha fel ;D


Kommentarer
Postat av: Tommy

jag tror hon väger 8950 ca 68 cm lång:) vem vinner tävligen:) snabba på å var med i den här roliga tävligen:)

2010-06-21 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0