21 Juni


Mitt bloggande suger, och det är faktiskt inte särskilt kul att uppdatera varje dag. Särskilt inte då det inte är många som kommenterar.
  Men iaf..
  Idag skulle vi till Rothofsparken för sångstund och så.. det vanliga. Stressade ner dit för att hinna - promenerade då. Men det var inga där.. bara några äldre med sina barn så jag drog till torget, köpte jordgubbar och hem sen istället. Joline sover men ska snart få lite puré när hon vaknar.

  Igår fick hon nattvälling för första gången. Köpte det då det stod på paketet att det mättar längre under natten.. vilket det kanske gjorde, eller så var hon bara helt slut igår när vi kom hem- för hon vakna inte förs 6:20 imorse.


  Imorgon har vi tid hos öron-näsa-hals som ska titta på Jolines andning. Tvivlar på att man kommer bli klokare av det, men är värt att kolla upp ändå.

  Senare idag kommer också Sara förbi btw ^^

Nu vaknade damen

G´day

Kommentarer
Postat av: malin

Lilla jollisbollis. Ni kommer hit på midsommar va? Då hoppas vi på fint väder så vi kan va ute! ;D

2010-06-21 @ 15:38:37
URL: http://mal1nl1ndblom.blogg.se/
Postat av: gunilla nilsson

jag tycker att det är jätteroligt att läsa din blogg, vad du och jollan har gjort, när jag lånar andreas dator så kollar jag bloggen på en gång, fortsätt blogga

2010-06-21 @ 18:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0