´ 2



Gud vad trött jag är.
   Jag och Joline drog till stan som jag nämnde i förra inlägget, vi t.om promenerade ner.  Inga problem.
Sen tyckte hon att det var lägligt att börja med en skrikfest inne på HM, bara att försöka ta sig ut därifrån.. vilket inte är lätt då det ALLTID ska gå någon långsam jävel framför en, speciellt då man har lite bråttom.  För hon skrek inte lite direkt.
  Satte oss i sofforna som finns där utanför och gav henne lite fruktpuré. Jävla tur att den var med i vskan alltså, hon var hungrig.. en timma efter hon hade ätit - aldrig hänt..  Men iaf.  Där att vi, prima skinka.   Massa tanter gick förbi och glodde, jävla irriterande.   Förutom en tant som stannade och pratade.. vilket alltid är lite halv skumt då man inte känner personen...
  Som det inte räckte så gick hon fram också till en och pratade med Joline ... " jaaaa vaa gott...ååå mumsigt. Jaa vad sööt du är. "   Sen tittar hon på mig " Det gäller att praaata med doom".

    Daah? XD

Sen lunkade vi vidare mot bussen hem igen.   Fick lite småsaker med mig hem, Joline fortsatte gnälla lite och jag orkade inte gå runt mera.  

Nu har Joline precis somnat för natten och jag har precis ätit. Funderar på att ta en dusch så man kanske piggnar till och huvudvärken försvinner. Dessutom är det grymt skönt att stoppa huvudet under duschen, alltså så att bakhuvudet får vattnet på sig... eheh.  Men det känns som massage... typ.  Gillart.


  Nu ska jag hämta min kamera och sen slänga upp lite bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0