17 Juni



Kom på att nästa vecka är den sista veckan som mammaledig på ett litet tag.  För jag jobbar nämligen sista veckan i Juni + 2 veckor in i Juli. Sen är jag ledig omkring 2 veckor igen för att sedan jobba kväll under augusti månad.  Kommer kännas konstigt att börja jobba såpass mycket då jag är nu van med att vara hemma med våran lilla älsklings tjej.   Under tiden jag jobbar nu första perioden så komme Tommy vara pappaledig ^^
   Idag är det tänkt att vi ska till förskolan, försöker få pluttan här att somna föst så jag kan börja göra iordning mig själv och allt runtomkring innan vi ska gå ditåt.
  Sen blir det nog lungt, fram till kvällen då jag mer eller mindre har lovat mamma att vara med henne på Friskis & Svettis i Vilsta, vilket jag ångrade sekunden jag vaknade imorse. Men nu ska jag dit ändå så bara att gilla läget. Tommy ska med som "stöd" - haha viket skämt, och Joline med så hon får lite luft och miljöbyte.

   Imorgon kväll ska vi också spela minigolf med ett par från Tommys jobb, jag har absout inget tålamod till sånt och det känns som det kommer bli väldigt ansträngt från min sida ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0