13 Juni


God morgon


  Usch vad trött jag är. Kunde inte somna igår, så somnade inte förs efter midnatt, därefter vaknade jag hela tiden, fram till 4:30 då Joline vaknade. Gick upp och gjorde en flaska åt henne, kom tillbaka och hon hade somnat om.  Somnade också om och vaknade 40 minuter senare. Värt.
  Men skulle behöva sova ett par timmar till, men får väl lägga mig tidigt ikväll.
Idag ska jag och Emilia till IKEA :D .   Ska hämta henne 9:30 och sen åker vi.
  Men innan det ska jag fulla upp en termos med kaffe som jag kan hälla i mig innan jag åker. Häller upp kaffet i termosen då det håller sig varmt länge och finns alltid supernära ;). V-Ä-R-T I think.

 Nu är kaffet klart och Joline sover. Lucky bastard ;D

Ska dra.  G´Day

Kommentarer
Postat av: Alina

Oj då, jag tycker du borde beställa tid hos en läkare på en barnmottagning så de kan utreda hennes andning. För ett barn ska inte ha något problem med andningen. Boka tid och ligg på, förklara verkligen allt och acceptera inte att det är okej om det inte är det. Steph har vait dålig sen hon var ca 3 veckor. När hon var typ 5 månader fick vi veta att de var astma. Har suttit på akuten många nätter, varit på bvc, barnmmottagning och pratat med vårdguiden många gånger. Nu först fick vi en bra läkare.



Stephanie andades helt varierande. Ibland forta och korta andetag och ibland gick det långt mellan andetagen. Det lät rossligt och inte alls bra. Det var också värst på nätterna.



Ett tecken på om barnet har jobbigt med andningen är om bröstkorgen lyfter, revbenen syns eller axlarna lyfts när dom tar andetag. Det är så jag kollat på Steph om det var dags för akuten.



Hur gammal är ditt barn? Ett tips, om hon inte är för liten. Låt henne sova lite upphöjd , typ med en kudde under sig, bilbarnstol osv. Vädra mycket, damma mycket, det underlättar andningen :) Lycka till!

2010-06-14 @ 13:09:37
URL: http://minsteph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0