11 Juni




Natten har varit bra. Riktigt bra.   Joline väckte mig inte förs klockan var 4:30, då hade hon inte gjort ett ljud ifrån sig under natten.
  Så vi gick upp och gjorde vår business.
Sen strax eter 6 tiden började hon gnugga sig i ögonen, så vi gick och lade oss igen. 15 minuter senare väcker hon mig, och arg var hon. Så tog upp henne och lade henne brevid mig i sängen. Då somnade vi om och vaknade inte förs klockan var 8 ^^
  Nu ligger hon här brevid mig och halvsover lite..när hon vaknar ska hon få mat och sen vet jag inte vad vi ska göra. Kanske ta en liten promenad, men inte särskilt kul när det regnar utomhus.
  När Tommy slutar ska vi tanka bilen och åka till Langes för dom ska kolla våra däck. Skulle ha skickat tillbaka vagnen idag också men det hinner vi inte nu då dom stänger kl 16 och Tommy är inte hemma förs runt halv 4 så.  Men det får bli på måndag istället. No rush.


  Imorgon tar Malin studenten och jag har fortfarande inte hittat en present åt henne, det suger lite grann.  Får väl åka iväg snabbt som attan till Tuna Park imorgon eller så får jag haffa något från Maxi. Så nu vet du Malin ;D

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha now i know ;) Du kan få köpa en foundation (Ivory) åt mej om du inte hittar nått annat xD hahaha ar mej alrig tiden att köpa sånt.

2010-06-11 @ 21:19:39
Postat av: Sandra

HAHA vafan Malin, det kunde du inte säga tidigare?! XD Nu har jag ju redan köpt åt dig... ehhe ;D

2010-06-11 @ 21:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0