5/8-10



Imorse fick jag en liten sovmorgon av plutten, vilket jag var tacksam över då jag trodde hon skulle vakna redan vid halv 5för hon bökade runt och gnällde i sömnen. Vilket hon gör ofta på nätterna numera, tror damen drömmer.
 Klockan 7 var vi uppe och Joline fick en flaska ersättning innan vi började dagen.
Medans hon lekte sen isin gåstol satte jag igång disk+tvättmaskinen. Malin kom förbi en snabbis med men var tvungen att åka iväg lika snabbt igen. Men hon hade med sig två saker till Joline som hon var tvungen att köpa sa hon.  Ett par rosa velour byxor med leopard tryck och en velour overall med leopard tryck, fast i brunt. Vilken tuff bebis vi kommer ha sen ;)

Idag ska jag jobba igen. började jobba kväll den här veckan. Dock är det bara cirka 30-40 minuter på dagiset för en avdelning har öppet bara.

 Försöker få en trött bebis att sova nu, men som vanligt sja hon böka så mycket innan hon kommer till ro. Efter det blir det lunch och sen vet jag inte vad vi ska hitta  på innan Tommy kommer hem.

Kommentarer
Postat av: tova

Skönt med sovmorgon! :)



Min Elliot verkar också drömma mycket mardrömmar nuförtiden, han vrider och vänder sig jämt i sömnen och vaknar ibland skrikandes... kanske är mycket som händer i utvecklingen som de måste bearbeta i sömnen :/

2010-08-05 @ 13:04:46
URL: http://trasslet.se
Postat av: Patricia

Jo vi har redan köpt vagnen, eller ja, vi hade turen att få den som gåva av min svägerska... en toppen present !!!



Vilken söt liten bebis du har =)



Ha en bra dag!

2010-08-08 @ 19:48:17
URL: http://patitas.blogg.se/
Postat av: sophie

svar: Okej, kul att läsa vad andra ger sina barn tycker jag :)

2010-08-14 @ 10:40:07
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har sagt det en gång och jag säger det igen. Om du har problem med mig och min blogg så behöver du inte läsa den. Hur jag väljer att skriva och så har ju inte du med att göra.

2010-09-15 @ 10:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0