15 Juni



Om en timme är Tommy på väg hem från jobbet. Om 55 minuter har jag telefontid hos barnsjukhuset angående Jolines andning. Passade på att prata med BVC-tanten vi har idag när jag var på förskolan och hon tyckte jag skulle ringa, för hon vet inte vad det kan vara och dom därborta är läkare och kan ju ta prover och grejer. Hon tyckte det skulle vara bättre. Så nu har jag ringt och väntar på att dom ska ringa upp.
   Joline sover just nu, får hoppas att hon vaknar innan dom ringer så hon iaf hinner få mat i sig, för annars om hon vaknar NÄR dom ringer så är hon säkert vrålhungrig och är inte sen att tala om det.
  Medans jag väntar på att tiden ska gå så chillar jag.



Vill även tillägga att imorgon har jag och Tommy varit tillsammans i 1 år och 11 månader, det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0